3 dagar

Hallojsan!
Har inte orkat skriva på ett par dagar! Men här kommer lite om de senaste dagarna.

ONS.
Var vi på en botatisk skog. Hur tråkigt som helst. Tänk dig själv att en guide står och pratar om skog i tre timmar!
med lärare som säger till en att lyssna!? det går inte.

TOR.

Var vi lediga sovde över hoss becca. Bella var också där. På kvällen var jag och Bella väldigt hypra
och såklart Becca trött :-)

FRE.
(idag)
Hände inte så jätte mycket. Roligaste idag var nog religionen där skulle vi prata om Muhammed. Vilket jag och Ella lyssnade inte så mycket på. Sen skulle vi rusa till bussen vilket jag missade och många andra!
Så Lilla jag och Amanda S fick ta oss krafterna att gå hem. Det var faktiskt väldigt skönt att röra sig. Efter en lång fredag.
Nu har jag precis ätit det var super god mat! Sen ville mamma se chocolat med moi.

Ha det bra köp en banan.


Agnes tog bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0