Open house

Tja foks! Har inte hunnit skriva så mycket men men..
Den 22 var det Open house det var JÄTTE kul att träffa alla igen. Alla hade blivit super långa!
Min tuter blev Miroana eller vad hon nu heter ?
I min grupp är det:
Ella
Malin
Alex
Bella
Agnes
Vidar
Amanda S
(kanske ha glömt någon :o) Vi kommer bli en grupp som är väldigt pratiga.
Den andra gruppen blev typ dom smarta elevrna X].

Ha det bra köp en banan.






Några i klassen. ( tog bilden på Agnes nya system kamera)

Hedvig och Amanda.

Jag och Agnes. (Becca tog bilden)

Hedvig.

Nora.(Agnes tog bilden)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Bilderna är skitfina. I love min kamera.

Våran grupp kommer verkligen snacka. Agnes + Ellen blir inget annat än snack 8D

Puss / Agnes 8D8D

2008-08-23 @ 20:15:46
URL: http://agnesdiary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0