Marknad

Idag var dte marknad igen....
Det var kul för nu hade dom stängt av vägarna också. Jag åkte till Bella för vi skulle köpa en pussmuntelefon.
Skit snygg: 36€
Vi gick runt lite överallt. Sen när vi kom ner på gatan så var det en såkallad ''Catwalk'' för underkläder.
Alla i pupliken (mest gubbar) stog i en halv circel 8 meter ifrån. När dom var färdiga bukade modellerna sig och då kommer jag och bella precis förbi scenen och alla slutar klappa.
Vi gick vidare tog milkshake. När vi skulle hem träffade vi Anton och Alex som skulle till H&M.
Sen gick dom så jag och bella gick hem till henne och möblerade hennes rum. Vi hann ej så mycket för jag var klumpig och väldigt flummig.

Ha det bra köp en banan.




Kommentarer
Postat av: My

svar: åh tack så mkt :) blir så glad :D

2008-08-31 @ 20:16:14
URL: http://mysn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0